IScreen Foto: team van iScreen Rosmalen IScreen is een psychologisch bedrijfskundig adviesbureau in Rosmalen. Met hun team van organisatiepsychologen en belevingsregisseurs zijn zij altijd op zoek naar wat mensen daadwerkelijk beweegt. Praktisch vertaald in tests, systemen, tools, begeleiding, training en programma's die erop gericht zijn dat mensen ook daadwerkelijk in beweging komen en groeien. In iScreen hebben we een ideale kernpartner gevonden voor het project MDT in de Award. Elke deelnemer die de Award gaat volgen binnen dit project, krijgt van iScreen een Talentwijzer en een communicatiestijl- en karakterprofiel. Op deze manier verkrijgen zowel deelnemers als de peer-to-peer begeleiders inzicht in hun eigen talenten, communicatiestijl en karaktereigenschappen, zodat ze beter in staat zijn met elkaar samen te werken en passende uitdagingen te kiezen voor hun Award-traject. Daarnaast heeft iScreen geïnvesteerd in het ontwikkelen van een speciale ‘Talenten Expeditie’ een uitgebreide talententest op basis van de al bestaande Talentenwijzer, die we in de toekomst willen aanbieden aan alle nieuwe Award deelnemers. 21