Daarnaast zijn er vanuit het Award kantoor Nederland verschillende acties ondernomen om de Award Centra en Award Begeleiders te faciliteren en ondersteunen bij het uitvoeren van hun taken. Daarbij bleek online niet alleen maar een vloek, maar soms ook een zegen. Het bood ons de mogelijkheid om onze Award Begeleiders in heel Nederland ‘even snel’ te zien en te spreken, waardoor het gevoel van verbinding en betrokkenheid werd vergroot. Evenals voorgaand jaar golden er tijdelijke aanpassingen in de richtlijnen van de Award. Toegestane tijdelijke aanpassingen in de richtlijnen van de Award. Omdat prioriteit ligt bij het voortzetten van de Award is er Internationaal besloten tijdelijke aanpassingen in onze richtlijnen toe te staan. Op de website vermeldden we toegestane tijdelijke aanpassingen in de richtlijnen van de award. De wijzigingen zijn als volgt onderverdeeld: a. Leeftijdseisen b. Vrijwilligerswerk c. De Expeditie (Adventurous Journey) *1 . (bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/50/bijna-helft-jongeren-ervoer-uitsluitendnegatieve-invloed-van-coronacrisis). *2 (bron: https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/onderzoek-toont-aan-1-op-de-7jongeren-eenzaam-door-coronacrisis) *3 (bron: https://www.113.nl/actueel/meer-suicides-onder-jongvolwassenen-tussen-20-en-30jaar) 8