Foto: Ad Snelderwaard Samenstelling bestuur Arie de Jong Rob Franssen Chris Bransz voorzitter secretaris Medewerkers Joep Naber penningmeester Carry Abbenhues lid Sonja Pol lid Bureau In 2016 werkte op het bureau 12 vaste medewerkers aan het landelijk wandelnetwerk en belangenbehartiging voor alle wandelaars (max. 9 fte). Het bureau, dat in een gezamenlijk pand is gehuisvest met het Landelijk Fietsplatform, fungeert ook als ondersteuning en coördinatie van de ruim 750 vrijwilligers van Wandelnet. Medewerkers Sonja Velthuizen Harold Zijderveld Marga Klein Sjors Frencken Jon Rietman Sietske de Vet Roelien Appelo Ankie van Dijk Martine Werensteijn Henk van Geerenstein Femke van Hamond directeur bureaumanager coördinator LAW-zaken medewerker administratie & GIS projectleider wandelnetwerken GIS-medewerker coördinator NS-wandelingen medewerker NS-wandelingen coördinator belangenbehartiging medewerker beleid & kennismanagement medewerker uitgeverij en marketing medewerker communicatie en PR 19