42

42 SAMENSTELLING CORINE DINGELDEIN oogst Sound of Change Het Moskouse bureau Hungry Boys richtte een nieuw platenlabel op om talentvolle straatmuzikanten de kans te geven hun talent wereldwijd te laten horen - en geld te verdienen met hun muziek, althans meer dan er doorgaans in hun pet of gitaarkist valt. Het project, dat in Amsterdam, Moskou en Madrid werd gelanceerd, geeft straatmuzikanten een internationaal podium: hun opgenomen nummer is te koop in onder meer iTunes. Als je op www.sound-ofchange.com een video van een goede busker (straatmuzikant) uploadt, samen met een geotag, is hij of zij op sociale media te traceren via #soundofchange. Hungry Boys gaat vervolgens op zoek naar een producer en een studio. Gezocht wordt nog naar meer studio’s die mee willen doen: doel is een nummer per studio per maand uit te brengen. CREATIE Hungry Boys CONCEPT Galina elozerova CREATIE Galina Belozerova, Artur Miroshnichenko, Sergey Andronov PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ Peppers Studio, HiSmith Digital REGIE Artur Miroshnichenko

43 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication