18

Gezamenlijk proposities uitbouwen Naast de ‘Custodian of the Brand’, hebben wij de taak om ervoor te zorgen dat wij bestaande proposities in de stad beter, mooier of effectiever maken of samen met partners nieuwe proposities bouwen. Eindhoven365 is dus de aangewezen organisatie als je een idee hebt voor een nieuw programma of een bestaand project of evenement hebt dat bijdraagt aan de internationale positionering van Eindhoven. Dat betekent wel dat het plan of idee één van onze drie doelgroepen moet aanspreken met een propositie die aansluit bij technologie, design of kennis. Wil je dat op onconventionele wijze en samen met anderen realiseren dan helpen wij graag. Dat mag zijn op het vlak van retail, hospitality, cultuur, leisure of business. De binnenstad als visitekaartje Een gebied waarin dat gedurende 2015 in diverse projecten tot uiting is gebracht, is de binnenstad van Eindhoven. De binnenstad is het visitekaartje voor Eindhoven. Het is een prettige omgeving voor ontmoeting en ontspanning voor onze inwoners en bezoekers. Het centrum biedt een totaalbeleving op het gebied van winkels, horeca, openbare ruimte en evenementen. Het aantrekkelijk houden van de binnenstad is een belangrijke opgave, ook omdat ondernemers in de binnenstad zorgen voor veel werkgelegenheid en het een belangrijke vestigingsfactor is voor potentiële Eindhovenaren. Enerzijds is in samenwerking met Stichting Ondernemers Eindhoven Centrum (SOEC) de campagne This is Eindhoven verder uitgerold. De kenmerkende pijl als uithangbord, schijnwerper en signing is het visuele element dat op diverse manieren en middelen wordt ingezet. Het versterkt de identiteit van de binnenstad en zijn ondernemers. Daarnaast werden bezoekers tijdens Dutch Technology Week, It’s Fashion Weekend en Fijne Feestdagen Festival op onconventionele wijze ondergedompeld in ludieke activaties. 18 EHV365 2015

19 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication