16

TABITHA locatienieuws Werken vanuit de wens van bewoners en medewerkers De facilitaire en welzijnstaken bij Tabitha hebben sinds september 2020 een hele ontwikkeling doorgemaakt. “We zijn het echt anders gaan organiseren”, zegt Petra Huisman, teamleider Facilitair. “Efficiënter en nog meer vanuit de wensen van de bewoners en medewerkers. En we hebben het gebouw gezelliger gemaakt.” Petra Huisman Kim Barberien, 1e medewerker hoteldienst “Sinds ik vaker op de afdelingen loop, hoor ik steeds meer, ben je er alweer? Ik word dus echt gezien door de medewerkers.” Jeffrey Grooteman, medewerker catering en kok “Tijdens de ontbijt- en lunchronde met de ontbijt- en lunchkar heb ik een bewoner wel eens horen zeggen: ‘Kijk eens wat een service, het lijkt wel roomservice.’” Nancy van der Meer, medewerker catering “Wat wordt er elke keer toch lekker gekookt” 16 CARDIA MAGAZINE DEC 2020

17 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication