0

Comfy Merkboek

Inhoud 01 02 03 04 Het merk Huisstijl Marketing Website 05 Beeld 06 Social media 07 Video's 08 Events 09 Mailing 10 Tools

Het merk

01 Het merk Marketing inzetten vanuit je merk Klanten aantrekken met ijzersterke marketing Uitleg over het positioneren van jouw werk en waarom wij vanuit daar jouw marketing inzetten om de doelgroep te bereiken.

01 Het merk Visie Een toekomstbeeld van de positie in de markt, als richting voor het merk Het wordt de komende jaren steeds lastiger om op te vallen in een overvolle markt en je bedrijf te laten groeien. Daarom willen ondernemers hun bedrijf sterk in de markt positioneren. Succesvolle merken hebben allemaal een eigen merkbeleving, een opvallende merkidentiteit en daar kunnen ze aan vasthouden. Comfy helpt je om jouw merk te positioneren, je merk te activeren en je merk uit te dragen. Zo word jij een ijzersterk merk. Als jouw merk een sterke positionering nodig heeft, omdat je jouw merk ontgroeid bent of omdat je nog geen merkvisie hebt om naar toe te groeien, dan is Comfy er voor je.

01 Het merk Missie Als motivatie en doel voor het realiseren van de visie Jouw merk heeft focus nodig. Wat maakt jou uniek? In een overvolle markt helpt Comfy jouw bedrijf op te vallen met een eigen merkverhaal. Een merkverhaal die bij je past vanuit jouw merkidentiteit. Wij geven je verhelderende inzichten over je merk en zetten dat om naar een creatieve strategie. Jouw merkidentiteit vertalen we naar een praktisch marketingplan. Onze missie is om je te helpen jouw bedrijf te laten groeien door je marketing te richten op de juiste dingen. Zodat je geen klanten, maar fans aantrekt.

01 Het merk Merkwaarden Een combinatie aan kernwaarden die een merk omschrijven & uniek maken Energiek Comfy werkt met veel energie aan het neerzetten van merken. Deze energie is voelbaar in alles wat Comfy doet. Betrokken Comfy duikt in de merken van de klanten, is betrokken bij het vraagstuk van iedere klant en blijft betrokken bij de groei naar een sterk merk. Verhelderend Comfy maakt verhelderende merkverhalen. Hierin staat precies waar je voor staat, wat je doet en voor wie je dit doet. Dit geeft inzicht in je merk en structuur voor je marketing. Uitdagend Comfy daagt je uit om aan de slag te gaan met het neerzetten van je merk en de groei ervan. Onze manier van werken zorgt ervoor dat je ook daadwerkelijk aan de slag gaat.

01 Het merk Positionering De positie die wordt ingenomen in de markt tussen de concurrentie Wij dagen jou als ambitieuze ondernemer uit om een verhelderend merkverhaal neer te zetten. Zodat je de juiste doelgroep aantrekt op een manier waar jij je Comfy bij voelt. Tagline Beschrijft wat je doet Van merkstrategie naar praktische marketing Merkbelofte Belofte aan de klant, dit is de pay-off Jouw merk, jouw verhaal.

01 Het merk De klantreis ZIEN Dit is de eerste fase in de klantreis. Het eerste contact dat een potentiële klant met je heeft. In deze fase spreek je de doelgroep aan door hun onbewuste behoefte uit te lichten en daarmee hun interesse te wekken. In deze fase laat je mensen kennis maken met het merk en de voordelen ervan. HOE? Communiceren van de belangrijke 'match' punten. Zichtbaarheid en consistentie is belangrijk in deze fase. Je wil dat de doelgroep jullie merk gaat herkennen. DENKEN Dit is de tweede fase in de klantreis. De potentiële klant heeft hiervoor al eens wat van jullie voorbij zien komen. In deze fase denken ze er over na om of het eventueel iets voor hun zou kunnen zijn en wil je ze stimuleren om interactie op te zoeken. HOE? In deze fase wil je dat de doelgroep het merk gaat vertrouwen. Wat maakt jullie uniek? Het is belangrijk dat de doelgroep zichzelf herkent en dat het een logisch besluit wordt om voor jullie te kiezen. DOEN ZORGEN Dit is de conversie fase. In deze fase wil je dat de doelgroep overgaat tot actie! Dit doe je door duidelijk te zijn over dingen als kosten, inhoud, werkwijze en wat er van hen verwacht wordt. Communiceer duidelijk en gebruik call-to-actions om de klanten in actie modus te zetten. HOE? In deze fase noem je vaker conversiemomenten, zoals 'Neem contact op', maar volg je acties ook actief op. Het is belangrijk om eventuele bezwaren te laten verdwijnen. De laatste fase gaat over aftersales. Want ook bestaande contacten en klanten zijn belangrijk voor je merk! Zij kunnen namelijk zorgen voor goede mond-tot-mond reclame. De manier van communiceren na aanschaf, draagt bij aan het imago van jullie merk. HOE? Blijf betrokken bij je huidige klanten. Kom regelmatig bij je huidige klanten in beeld door even wat van je te laten horen of focus actief op after-sales.

01 Het merk Matchpunten met de doelgroep Deze factoren vindt de doelgroep belangrijk waardoor het belangrijk is om hier op te focussen Vraag doelgroep "Hoe kan ik mijn merk positioneren, zodat ik klanten aantrek die bij mij passen? Hoe zorg ik voor een herkenbaar merk in al mijn marketinguitingen?" Oplossing Comfy "Ieder merk heeft een unieke positionering & verhaal waarmee ze de doelgroep kunnen bereiken. Vanuit de unieke eigenschappen en eigen merkverhaal helpen wij bedrijven om een ijzersterk merk te worden."

01 Het merk Matchpunten met de doelgroep Deze factoren vindt de doelgroep belangrijk waardoor het belangrijk is om hier op te focussen MKB Positionering Merk activatie Uitdagend Starters Praktische marketing Begeleiding Concreet Energiek

Maak het waar Cultuur & betrokkenheid Uitdragen Maak het tastbaar Merk activatie Waar sta je voor? Merk positionering Verhaal & positionering Merkbeleving & marketing

Merkidentiteit Doelgroep behoeften Merkverhaal

Merkverhaal Een ijzersterk merk is meer dan een logo en huisstijl. Het is je DNA. Dit komt overal in terug. Het kost tijd, je moet investeren en je moet consistent zijn om je merk sterk neer te zetten. Comfy helpt je daarbij. Een bedrijf met een goed verhaal, verkoopt een gevoel of een beleving in plaats van een product of dienst. En dat is waar jouw potentiële klant of werknemer door aangetrokken wordt. Comfy daagt je uit om jouw unieke merkverhaal te ontdekken. Met een goede strategie zorgen we ervoor dat je jouw klant bij iedere interactie kan raken. Jouw merk wordt zo een onvergetelijke beleving. Wij helpen je op te vallen, te inspireren en te verbinden met een eigen merkverhaal. Een merkverhaal waardoor je marketing gericht kunt inzetten om jouw merk te laten groeien. Jouw merk, jouw verhaal.

Huisstijl

02 Huisstijl Logo Het officiële logo Logo - vierkant Het logo als vierkant - voor bijvoorbeeld social media

02 Huisstijl Kleurenpalet Energiek #E36F38 Uitdagend #913335 Betrokken #E6DFD4 Verhelderend #F19689

02 Huisstijl Iconen

Tone of voice 02 Huisstijl Te weinig van dit is... Sloom De toon en stijl van schrijven en praten Energiek Krachtig overkomen door vol enthousiasme te communiceren en anderen aan te steken. Te weinig van dit is... Nonchalant Betrokken Meedenkend, empatisch, persoonlijke verbinding. Te weinig van dit is... Vaag Verhelderend Duidelijkheid en inzicht bieden, maar ook verrassend zijn. Te weinig van dit is... Passief Uitdagend Anderen uitdagen en activeren om ergens mee aan de slag te gaan. Te veel van dit is... Emotioneel Te veel van dit is... Hysterisch Te veel van dit is... Pietluttig Te veel van dit is... Overheersend

02 Huisstijl Vaktermen De toon en stijl van schrijven en praten Voorbeeld Voorbeeld Aanspreekvorm De manier waarop jullie klanten aanspreken JIJ / JOU(W)/ JE U / UW

02 Huisstijl Typografie Lettertypen Vidaloka Bold - Italic Aa Aa Lexend Deca Bold - Italic Betrokken & uitdagend Energiek & persoonlijk

02 Huisstijl Typografie Lettertypen Vidaloka | Heading 1 [50] Vidaloka | Heading 2 [42] Lexend Deca | Heading 3 [22] Lexend Deca | Paragraaf [14] Bold - normal - underlined - italics

Marketing

03Marketing Marketingdoelen Hoe zorg je ervoor dat je jouw bedrijfsdoelen haalt met marketing? Zien Voorbeeld Denken Voorbeeld Doen Zorg Voorbeeld Voorbeeld

03Marketing De klantreis ZIEN Instagram LinkedIn Podcast Website Netwerk Gratis E-Book Advertentie lokale krant DENKEN Mailing Website LinkedIn Instagram Podcast DOEN ZORGEN Website Mailing Acties Offerte traject Mailing Reviews Terugkoppeling Kaarten

03Marketing Kernwaarden De unieke waarden in je marketing gebruiken Energiek Voorbeeld Betrokken Voorbeeld Verhelderend Uitdagend Voorbeeld Voorbeeld

TO DO Denk bij de kernwaarden na hoe je deze in de marketinguitingen kunt verwerken. Ga aan de slag met de kernwaarden Denk aan je tone-of-voice als je op openbare kanalen deelt: houd het zo dichtbij mogelijk. Welke zinnen kan je gebruiken? En welke woorden passen daarbij? Schrijf deze woorden op en gebruik ze in je communicatie; Bepaal voor jezelf één of meerdere openbare kanalen waar je actief de interactie met de doelgroep aangaat.

Website

04Website SEO - zoekmachine optimalisatie Gevonden worden in zoekmachines zoals Google Zoektermen met daarachter het maandelijks aantal keer dat iemand er naar zoekt in Google. Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) Zoekterm (100) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. De zoektermen kan je gebruiken in de teksten van de website om de vindbaarheid te verbeteren.

04 Website Algemene website tips Zet de website in om gevonden te worden door je doelgroep, vertrouwen te winnen en een eerste connectie aan te gaan. Laat je doelgroep voelen waarom het voor hun een voordeel is om met Comfy te werken. Welk probleem los jij voor ze op? Maak de website benaderbaar door de contactmogelijkheden eenvoudiger te maken en de websitebezoeker gericht aan te spreken. Schrijf actief en maak de teksten niet langdradig. Verwijs op de pagina's naar een call-to-action. Dit kan zijn een adviesgesprek inplannen, of bijvoorbeeld een e-mailadres achterlaten.

04 Website Algemene website tips Waar kun je een website voor inzetten en hoe breng je je merkverhaal over op je website? Hoe zorg je ervoor dat website bezoekers overgaan tot conversie?

04Website Homepagina Welke onderdelen moeten altijd op je homepagina terugkomen? En hoe verwerk je je merkverhaal op de homepagina om de verbinding met je doelgroep aan te gaan en ervoor te zorgen dat ze blijven hangen? Besef dat (bijna) niemand je hele website doorneemt, dus op elk stukje van je website moet duidelijk voelbaar zijn wat jouw merkverhaal is. Advies Breng je merkbelofte direct in beeld: "MERKBELOFTE" ... ...

04Website Over ons De "over ons" pagina is vaak de meest gelezen pagina van de website. Het is dan ook belangrijk dat je hier jouw doelgroep aanspreekt. Hoe doe je dat? Advies Voeg hier (een deel) je merkverhaal toe. ... ...

04Website Reviews Waarom is het belangrijk om reviews op je website te hebben? En hoe zorg je dat je goede reviews krijgt? Advies Stel een automatische mailing in waarbij je aan iedere klant na een tijdje vraagt om een review. Hierdoor is het makkelijker om reviews te verzamelen. ... ...

04Website Mobielvriendelijkheid Tegenwoordig bezoeken de meeste websitebezoekers de website via mobiel. Hierdoor komt ook het beeldscherm er anders uit te zien. Een website wordt echter vaak voor desktop opgebouwd. Het is goed om de website dus ook regelmatig te checken op mobiel. Advies Tips

04Website Call to action Hoe zorg je ervoor dat je website bezoekers gaan over tot conversie? Welke call-toactions kun je het best gebruiken? Advies Tips

TO DO Ga aan de slag met de website Verwerk de zoektermen op de website voor de vindbaarheid. Probeer over de belangrijkste zoektermen meer teksten te schrijven waarin deze termen terug komen. Staar je niet blind op de specifieke woorden, maar verwerkt dit in combinatie met de tone of voice. Volg de adviezen per pagina op en zorg ervoor dat je doelgroep overgaat tot actie! Ga aan de slag met het vertellen van het verhaal Laat duidelijk zien welke beleving je kunt verwachten; Laat overal de merkwaarden in terugkomen, juist ook in het fotomateriaal; Zet de merkbelofte duidelijk op de website en laat dit op meerdere plekken terugkomen.

Beeld

05 Beeld Beeld gebruiken Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. In de foto's op de website wil je direct een gevoel oproepen bij je doelgroep. Je wil ze direct het gevoel van je merk geven. Je kernwaarden moeten dus terug komen in je beeldmateriaal. Advies voor foto's Hoe breng je je kernwaarden terug in je beeld? Welke foto's moet je maken om het aan te laten sluiten op je merkverhaal? ... ...

TO DO Ga aan de slag met beeldmateriaal Laat professionele foto's maken van een aantal voorbeeldprojecten én van jezelf. Neem daarin bovenstaande adviespunten mee. Voeg de foto's toe op je website en gebruik ze voor social media.

Social media

06Social media Algemene social media tips Social media is een heel interessant kanaal om je doelgroep te bereiken, maar het kan ook lastig zijn als je niet goed weet HOE je die doelgroep moet bereiken. We geven 3 algemene tips: Maak het persoonlijk Mensen doen zaken met mensen. Ze komen niet voor de dienst die jullie verkopen. Dat is belangrijk om in je achterhoofd te houden. Je doelgroep wil zaken met je doen, vanwege het gevoel dat jullie ze geven en het persoonlijke karakter van het bedrijf is daar een belangrijk onderdeel van. Probeer een band op te bouwen met je doelgroep, bijvoorbeeld door direct contact met ze te zoeken via een email of door de verbinding aan te gaan via social media. Gebruik video Gebruik niet alleen statisch beeld, maar juist veel video's. Social media kanalen sturen heel erg op bewegend beeld. Om je naamsbekendheid te vergroten, kan dat heel handig zijn. Herhaling Besef je dat je doelgroep vaak niet al je berichten voorbij ziet komen. En ze nemen al helemaal niet de tijd om elk bericht heel uitgebreid te lezen. Herhaling van een boodschap is dus niet erg, maar juist noodzakelijk om je verhaal over te brengen en de doelgroep te triggeren!

06Social media Kanalen Instagram Doelgroep: Doel: Content: "voorbeeld" Content: "voorbeeld" Facebook Doelgroep: Doel: Content: "voorbeeld" Content: "voorbeeld" LinkedIn Doelgroep: Doel: Content: "voorbeeld" Content: "voorbeeld"

06Social media Instagram Creëer op Instagram een duidelijke beleving door het merkverhaal. Gebruik hashtags in de berichten op mensen aan te spreken die op Instagram zoeken. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. # # # # # # # # # #

06Social media Biografie Uitwerken Highlights zijn belangrijk voor nieuwe volgers: hier wil je meteen laten Highlights zien wat ze van jullie kunnen verwachten VB VB VB 1080 x 1350 px | 4:5

06Social media Highlight uitwerken VB 1 Story 1 Story 2 Story 3 Story 1 Story 2 Story 3 VB 2 Story 1 Story 2 Story 3 VB 3

06Social media Soorten thema's Persoonlijk Uitleg Sales Uitleg Educatie & inspiratie Uitleg Sociale bewijsvoering Uitleg Expert in de markt Uitleg Pijnpunten en/of verlangens Uitleg

06Social media Content uitgewerkt in de thema's Thema 1 Expert in de markt Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Sociale bewijsvoering Voorbeeld 1 Thema 3 Persoonlijk Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Pijnpunten & verlangen Voorbeeld 1 Thema 2 Educatie & inspiratie Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Sales Voorbeeld 1

06Social media Facebook Zet de berichten van Instagram ook op Facebook. Voeg bij de Facebookberichten ook een link naar de website toe. Bij Facebook wordt er gebruikt gemaakt van Facebook groepen. Hierin zoeken mensen soort gelijken op om met elkaar in contact te komen. In de Facebook groepen worden ervaringen met elkaar gedeeld en vragen gesteld. 1200 x 627 px | 1.91:1

06Social media Facebook Hoe kun je Facebook het best inzetten om je doelgroep aan te spreken? 1200 x 627 px | 1.91:1

06 Social media LinkedIn Uitleg waarom LinkedIn interessant is om in te zetten. Wat doet de doelgroep op LinkedIn? Op de hoogte blijven van andere bedrijven in de branche; Volgen van connecties en hun ontwikkelingen; Zelf op zoek naar nieuwe werknemers/collega's/vrijwilligers; Content delen voor de organisatie waar ze nu werkzaam zijn. Bedrijfspagina of persoonlijke pagina? Advies...

06Social media LinkedIn 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp

06Social media Soorten thema's Persoonlijk Uitleg Sales Uitleg Educatie & inspiratie Uitleg Sociale bewijsvoering Uitleg Expert in de markt Uitleg Pijnpunten en/of verlangens Uitleg

06Social media Content uitgewerkt in de thema's Thema 1 Expert in de markt Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Sociale bewijsvoering Voorbeeld 1 Thema 3 Persoonlijk Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Pijnpunten & verlangen Voorbeeld 1 Thema 2 Educatie & inspiratie Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Sales Voorbeeld 1

TO DO Ga aan de slag met social media Pas de biografie van LinkedIn aan in lijn met het nieuwe merkverhaal, de belofte en de positionering; Werk een aantal van bovenstaande voorbeelden uit in berichten; Vraag klanten om referenties en verhalen of gebruik input uit het doelgroep onderzoek; Maak een planning voor berichten op LinkedIn en plaats je eerste bericht vanuit het plan! Gebruik hashtags bij je berichten op LinkedIn (3 tot 5 maximaal).

MA DI WO DO VR ZA ZO

Video's

07 Video's Algemene tips voor video's Ondertiteling De video's kunnen in het Nederlands opgenomen worden, maar zorg ervoor dat deze altijd een (Nederlandse) ondertiteling hebben. Ondertiteling zorgt ervoor dat iemand het geluid niet aan hoeft te zetten om de video te bekijken. Veel mensen kijken namelijk zonder geluid naar video's. Huisstijl Gebruik in de video's altijd huisstijl elementen, zodat de video ook herkenbaar is als hij niet direct op de website bekeken wordt. Tone of voice Eerder hebben we vastgelegd hoe de tone of voice moet zijn. Gebruik dit in video's. Spreek in een video altijd op dezelfde manier jouw doelgroep aan.

07 Video's Het merkverhaal in de video Merkbelofte Merkverhaal Doel van de video Voorbeeld

TO DO Ga aan de slag met video's Schrijf een videoverhaal helemaal uit in een duidelijk script. Een script bevat een begin-midden-eind met een rode draad Een script bevat een aansprekend begin Een script bevat een concreet eind Een script bevat een achtergrond - waar wordt het opgenomen en wie komt erin voor? Plan een moment om de video op te nemen en houd je hier ook aan; Bewerk vervolgens de video door bijvoorbeeld ondertiteling toe te voegen; Plaats de video op je website en op YouTube.

Events

08Events Merkbeleving tijdens een event Voorbeeld events Idee 1 Idee 2 Idee 3 Organisatie event Een event moet ruim op tijd aangekondigd worden met een programma, locatie, tijdstip, totaal aantal mensen en eventuele kosten. Stuur achteraf ook een folluw-up om feedback te krijgen. Betrek de deelnemers vooraf en tijdens het event; Creëer een prettige en toegankelijk sfeer; Bedenk van tevoren welke toegevoegde waarde je levert met het event (waarom zou iemand moeten komen?) en deel dit online. Een evenement is de ideale gelegenheid om een beleving aan je merk te koppelen. Marketing van het event Maak een pagina aan voor het event op de website en maak hier je doelgroep enthousiast om te komen (een voorproefje van de beleving); Nodig huidige klanten direct via de mail uit en verwijs ze naar de pagina op de website; Maak een event aan op LinkedIn en promoot deze onder de doelgroep; Maak een pop-up melding op de website. Advies Ga eerst 'verkopen' en daarna pas organiseren. Toets eerst de interesse bij de doelgroep en bepaal aan de hand daarvan of het interessant is om het event door te laten gaan.

Mailing

09Mailing E-mailmarketing als tool Een goede mailinglijst is enorm waardevol, zeker in een tijd waarin iedereen wel iets weet van marketing en de advertenties je om de oren vliegen. Als je een goede mailinglijst opbouwt, heb je de kans om je doelgroep direct aan te spreken en jouw verhaal consistent aan hen over te dragen. Conversie mailingen naar nieuwe klanten - Inspirerende mailingen naar huidige klanten -

09Mailing E-mailmarketing onderwerpen Onderwerp 1. 2. 3. 4. 5. Onderwerp Onderwerp Onderwerp Onderwerp E-mailmarketing tips Maak de nieuwsbrief niet langer dan één A4 Begin met een aansprekende headerfoto en openingszin Maak de nieuwsbrief ook persoonlijk Gebruik een korte, uitdagende onderwerpregel Gebruik korte zinnen 5. Onderwerp 6. Onderwerp 7. Onderwerp 8. Onderwerp 9. Onderwerp

TO DO Ga aan de slag met e-mailmarketing Maak een lijst met huidige e-mailadressen en verzamel nieuwe e-mailadressen Schrijf een A4 met een nieuwsbrief tekst Let erop dat je een duidelijk doel hebt met de nieuwsbrief Laat de lezer centraal staan, op welke informatie zitten zij te wachten? Gebruik een duidelijke structuur, zodat het makkelijk leest Maak een nieuwsbrief template Schrijf en verstuur de eerste nieuwsbrief!

Tools

10 Tools Studio voor makers Studio voor makers is een tool van Facebook. Deze tool biedt je de mogelijkheid om Facebook en Instagram posts vooruit te plannen en de resultaten ervan te bekijken. Gratis voor Facebook gebruikers business.facebook.com Onlypult Wij gebruiken zelf Onlypult voor het inplannen van social media posts. Groot voordeel van Onlypult is dat je hierop ook stories kunt inplannen. Het nadeel is dat het geen gratis tool is. Onlypult gebruik je al vanaf €12,00 per maand onlypult.com/?io=comfy ActiveCampaign ActiveCampaign is een fijne software voor het versturen van mailings. Je kunt hierin gemakkelijk lijsten opbouwen en een template voor je nieuwsbrief maken. Onlypult gebruik je vanaf €27,00 per maand https://www.activecampaign.com/? _r=5HAAH6LD Canva Canva is een online ontwerp- en publicatietool. Een tool die je in staat stelt om templates te maken voor social media posts en stories. Ook kan je in Canva advertenties voor social media gemakkelijk vormgeven. Het stelt je in staat om een algemene huisstijl aan te nemen. Gratis account aanmaken canva.com

Jouw merk Jouw verhaal

1 Online Touch

Index

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
Home


You need flash player to view this online publication