3

Dank voor uw input! Afgelopen juni hebben we een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Ons doel daarbij is om van u, onze klant, te horen wat uw ervaringen zijn met ons product “warmte”. En we willen uw mening weten over de service die we bieden, zoals onze klantenservice, onze monteurs en de informatie die we geven. Met uw feedback willen we aan de slag om daarvan te leren en te verbeteren. Een groot aantal respondenten heeft ook een mailadres ingevuld. Prettig, want deze mensen nodigen we uit voor een vervolggesprek. Op deze manier kunnen we echt met de verschillende feedbackpunten aan de slag. We delen graag de resultaten van deze enquête. Een kwart van onze klanten heeft onze enquête ingevuld. We zijn blij met het grote aantal reacties. Daarmee krijgen we namelijk een goed beeld en kunnen we een effectieve verbeterslag maken. We vinden het ook belangrijk om u te laten weten wat het resultaat van de enquête is en wat we ermee gaan doen. U leest het allemaal in deze nieuwsbrief. Sommige punten kunnen we helaas niet aanpakken. Er zijn veel wetten en regels verbonden aan ons product ‘warmte’. Neem bijvoorbeeld het tarief. Dat hangt samen met de methode van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) om de maximumtarieven voor warmte te bepalen. Daar hebben gasprijzen invloed op. Dat is wettelijk bepaald in de warmtewet. Dat u als klant dat onbegrijpelijk vindt, snappen we wel, maar kunnen we niet veranderen. Met elkaar zijn we bezig met een energietransitie. Dat maakt dat de manier van leveren van duurzame warmte op een aantal punten anders is dan we in Nederland gewend zijn met aardgas. Bijvoorbeeld het feit dat je bij warmte je leverancier niet kan kiezen: dat is op dit moment zo. Ook bij de levering van drinkwater is dat zo. Ook daar kun je als consument niet kiezen. De komende jaren verandert er veel. We zijn als maatschappij inmiddels veel kritischer als het gaat om fossiele energie. Dat is goed, want voor een duurzame economie moet er veel veranderen en dat kan alleen als we ons daar allemaal voor inspannen. Ons doel als Warmtebedrijf Ede is en blijft om duurzame warmte te leveren. We innoveren door te doen met als doel het behalen van de klimaatopdracht om CO2 te besparen en de opwarming van de aarde te beperken. Wij bieden een alternatief voor de manier waarop we in Ede onze woningen verwarmen. Betrouwbaarheid en nauwkeurigheid. De genoemde cijfers hebben een bepaalde mate van betrouwbaarheid en nauwkeurigheid. Ons onderzoek zien we dan ook vooral als kwalitatief onderzoek, maar dat maakt het niet minder belangrijk.

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication