6

Informatie Om onze klanten te informeren, maken we gebruik van: de website, het verbruikskostenoverzicht en de nieuwsbrief WARM. Over de informatie hebben we uw mening gevraagd. Website Een groot aantal van onze klantenm - zo’n 40% - geeft aan weleens op de website te kijken. Deze klanten geven de website een 6,9 als rapportcijfer. Een voldoende dus. Enkele reacties over de website ● Website ziet er matig uit, maar opgezochte info wel kunnen vinden. ● Zou graag online verbruik in kunnen zien. Nu krijgen we een maandelijks rapport. Verbruikskosten overzicht Dat het verbruikskosten overzicht dat we u maandelijks toesturen in een behoefte voorziet, is overduidelijk. 81% geeft aan dat de informatie op het verbruikskosten overzicht duidelijk is en beloont dat met een 7,3 als rapportcijfer. Zowel bij de vraag over de website als bij de vraag over het verbruikskosten overzicht gaven veel klanten aan dat een klantenportaal of app gewenst is, met een online real time inzicht van het verbruik. We kunnen ons deze vraag heel goed voorstellen en we gaan hier hard mee aan de slag om deze wens te realiseren. Vastrecht Wat ook te lezen was, is dat mensen blij zijn met lage kosten van verbruik, maar moeite hebben met het – in vergelijking tot het verbruik – hoge kosten voor het vastrecht. Ook geven mensen aan moeite te hebben met de omschakeling van aardgas naar warmte. Het is moeilijk om daar een bij gevoel te krijgen omdat de referentie ontbreekt. Enkele reacties over het verbruikskosten overzicht ● Graag via een app direct het actuele verbruik kunnen zien. Dan pas kun je direct sturen en kijken waar het verbruik naar toe gaat. ● Als rapportcijfer geef ik jullie graag een 10, want ik vind het overzicht duidelijk en gemakkelijk te overzien. Verder heb ik geen tips voor jullie, dus alles prima! ● Ik wil graag een vergelijking met gasgebruik, zeker eerste jaren als je voor Gj alleen m3 gas gebruikt hebt. ● Meerdere jaren op het overzicht zou fijn zijn. ● Ook weergave van totaalverbruik tot nu toe. ● Veel te veel informatie, korter en bondiger is wenselijk of gewoon digitaal per dag/week of via een app net als alle andere energieleveranciers. ● Ik geef een 3. Ik kan niet verklaren, waarom ons verbruik iedere maand hoger is dan vorig jaar Tip Kunt u uw verbruikscijfers niet goed verklaren? Neem contact op met de klantenservice. Zij kunnen goed zien of uw verbruik opmerkelijk is en samen met u op zoek naar een verklaring. Die is soms eenvoudig. De temperatuur van de maand mei in het ene jaar is bijvoorbeeld echt anders dan in het jaar daarop..

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication