12

Woonboulevard Doemere. Marketingstrategie voor Woonboulevard Doemere. Wat hebben we gedaan? 934 Mensen deden mee aan de speurtocht. 1050 bezoekers hebben deelgenomen aan de activiteiten. Doel: 1. Gewenste identiteit tussen de oren krijgen van doelgroep. 2. Gerichte focus op de vier belangrijke momenten voor Woonboulevards. 3. Reuring in de woonboulevard creëren. 4. Nieuwe doelgroep in Gooise Meren aantrekken. 1. Schrijven van strategisch marketingplan 2. Creatieve concept creatie voor 6 campagnes 3. Media-inkoop 4. Vormgeving & DTP-werk 5. Eventing 6. Persberichten schrijven 7. Wekelijkse social media marketing 8. Samenwerkingen opzetten met o.a. een grote internationale hotelketen Even voorstellen; Woonboulevard Doemere, de slimste keuze! Woonboulevard Doemere ziet er vanaf de buitenkant wellicht wat gedateerd uit, maar is toch echt volledig verhuurd en enorm compleet. Er zijn meer dan 35 woonwinkels, parkeren is bijna gratis en het marketingbudget is substantieel. Maar hoe geef je dit nu zo effectief mogelijk uit? Onze marketing strateeg deed onderzoek en schreef de strategie voor de komende jaren. 12

13 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication