15

MIRJAM: We stonden er met een nieuw team en dat betekende soms ook dat mensen wat te lang moesten wachten. We merkten wel dat de gasten ook zagen dat we de benen uit het lijf liepen om alles zo smooth mogelijk te laten verlopen. Maar ik moet zeggen dat 95% van de reacties superenthousiast was. Als gasten binnenkomen valt hun mond open. JURGEN: Mensen blijven werkelijk op de deurmat staan. De gezichten stralen, de mond valt open en dan komt ‘ie eruit: ‘Wow!’. WAAR ZIJN JULLIE MISSCHIEN NOG WEL HET MEEST TROTS OP? MIRJAM: Het meest trots ben ik op wat we hebben neergezet met het team. We zijn vanuit nul ervaring gegroeid naar een team dat tegelijkertijd 250 man in de kerk bedient. JURGEN: De gerechten die uit de keuken komen. Dat is wel echt iets waar we trots op zijn. We hebben mensen intensieve training gegeven en samen met FHC, het formulehuis achter Family, een dag alle gerechten gemaakt. Toen zijn we verder gaan trainen en dat heeft geloond. " De gezichten stralen, de mond valt open en dan komt ie: WOW!" WELK GERECHT VERKOPEN JULLIE HET MEEST? MIRJAM: De Axelse schnitzel is een grote topper. Ook de spareribs zijn ongelooflijk hot, die worden veel besteld. Daarnaast zijn gasten heel tevreden over het stoofvlees. Oh, en de burgers natuurlijk! De bacon-egg burger is wel de topper. JURGEN: De Axelse schnitzel. Ik denk dat het ‘m in de naam zit. Dat mensen ‘t willen proberen. Zodra ze ‘m geprobeerd hebben, willen ze ‘m ook vaker. 15 V.l.n.r. ondernemers Barbara, Daniël en Mirjam. Jurgen en zijn team

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication