7

Doelstelling 7 Heilijgers streeft naar een klantgerichte benadering; het gaat er bij ons niet om hoe wij producten afzetten maar om welke producten de klant vraagt. Qua marktstrategie positioneert Heilijgers zich nadrukkelijk op het terrein van customer intimacy. De trend van individualisering en diversiteit in klantvragen omarmen wij. Dát is de toekomst! Wij onderscheiden ons zowel van bedrijven met een productgerichte benadering – standaardisatie - als van bedrijven met een strategie als cost leader, soms zelfs onder kostprijs. Ons uitgangspunt is maximale kwaliteit met een - binnen die bandbreedte - scherpe prijs. Een succesvolle aanpak de leidt tot hoge klanttevredenheid en een heldere koers. Ook de branche ziet dat zo. In 2016 werden we verkozen tot de op twee na beste bouwer van Nederland. Onze werkwijze vraagt niet om kwantitatieve groei maar om het verbreden en verdiepen van onze klantengroep. De waarde die we hierin opbouwen, straalt af op ons merk. Steeds meer marktpartijen, instanties en consumenten leren ons echt kennen. Ook zijn we met behulp van e-marketing en uitgekiende communicatie telkens bij de juiste partijen in beeld. Door een consistente boodschap en een consequente uitleg en profilering van onze projecten en diensten wekken we reële verwachtingen, die we tijdens de uitvoering trachten te overtreffen.

8 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication