9

9 Hoe ziet de training er uit? “De training is een combinatie van e-learning en praktijklessen. De e-learning modules volg je online. Je kan ze zelf inplannen op een moment dat het goed uitkomt. Daarna heb ik drie praktijklessen gevolgd. De praktijklessen waren afwisselend. Ik zat in een onwijs leuke groep met mensen uit het hele land. Iedereen neemt zijn eigen ervaringen naar de lessen mee. De trainer heeft veel kennis en gevoel voor humor. Het was leuk en leerzaam en iedereen voelde zich op zijn gemak. Ik ging er elke keer met plezier naar toe.” “De e-learning modules kan je zelf inplannen” Wat heb je van de training geleerd? “Een deel van het werk als service adviseur kan je in de praktijk leren. Als je wilt verdiepen dan heb je nieuwe kennis nodig. Die kennis krijg je alleen van een training. Dankzij deze training ga ik beter om met kritische klanten. Ik communiceer duidelijker en zakelijker. Ik heb geleerd om beter te plannen. Het werk hoopt zich nu minder snel op. Daardoor heb ik meer rust en tijd voor andere werkzaamheden.” “De trainer heeft veel kennis en gevoel voor humor” Aan wie zou je deze training aanraden? “Aan iedereen die met klanten te maken heeft. De training is interessant voor beginnende en ervaren receptionisten maar ook voor technici die weleens meehelpen bij de receptie. Ik ben erg enthousiast over deze training. Een van onze autotechnici heeft de training ook gedaan. Hij vond het ook de moeite waard. Op dit moment ben ik aan het nadenken over een vervolgtraining bij Innovam. De training Techniek voor niet-technici lijkt mij wel wat.”

10 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication