Het bestuursbureau

> BBN Wat doen de collega’s op het Bestuursbureau? Het Bestuursbureau in Nunspeet. Welke afdelingen zijn daar nou eigenlijk? En wat doen ze precies? In dit artikel lees je kort over het werk van de verschillende afdelingen. Wil je er meer over weten of heb je een inhoudelijke vraag? Kijk dan op Pulse. C Cliëntenadministratie (AZR) Het regelen van het registratie- en declaratieproces van cliënten van InteraktContour. Contact onderhouden met gemeenten zorgkantoren, zorgverzekeraars en andere zorgaanbieders. E-health Introduceren en faciliteren van technologische hulpmiddelen die bijdragen aan arbeidsbesparing voor medewerkers en veiligheid en zelfredzaamheid voor cliënten. E F Financiële administratie De verwerking van alle inkoopfacturen, vergoedingen voor cliënten, het maken van PGB-facturen en overige fi nanciële administratie. Huisvesting Alles wat te maken heeft met het vastgoed van InteraktContour: nieuwbouw, verhuizing, interieur, brandveiligheid etc. Deze collega’s bezoeken regelmatig locaties. H ICT I Het beheren van applicaties, ICT-infrastructuur en - apparatuur, Wifi -netwerken en informatieveiligheid. Expertise op het gebied van veilig digitaal werken. En altijd te bereiken voor ICT-gerelateerde vragen via de Servicedesk. Inkoop en contractmanagement Ondersteuning bij projectmatige inkopen binnen InteraktContour en contractmanagement voor contracten van onder andere hulpmiddelen en schoonmaak, maken van contractafspraken met voorkeursleveranciers en beheer en registratie van contracten met derden. Marketing en Communicatie Online en offl ine zichtbaarheid van InteraktContour als zorgorganisatie. Advies en ondersteuning voor teams bij interne en externe communicatie, zoals drukwerk, tekst en beeld. M 18 Jij & interaktcontour

19 Online Touch Het bestuursbureau Home


You need flash player to view this online publication