BCTN biedt klanten zoveel meer dan betrouwbare waterverbindingen Kleinschalig en lokaal aan de ene kant, groot en slagvaardig aan de andere kant. Terminaloperator BCTN kent de logistieke flow van de klant om de hoek tot in detail, maar verscheept ook ruim voldoende volume vanaf de acht terminals om tientallen fixed windows per week af te kunnen spreken in de zeehavens van Rotterdam en Antwerpen. Zo garandeert BCTN haar klanten een stabiele leverbetrouwbaarheid voor het inland containertransport over water. Én levert het bedrijf een belangrijke bijdrage aan het voorkomen van congestie in de zeehavens. T och gaat de meerwaarde die BCTN haar klanten biedt veel verder dan alleen een solide waterverbinding en hoge leverbetrouwbaarheid. “Wij proberen op diverse gebieden het verschil te maken voor onze klanten”, betoogt BCTN directeur Joop Mijland. “Met onze mensen, met onze kosten, met onze vooruitstrevende IT oplossingen en met onze duurzame ontwikkelingen.” Bevlogen en weldoordacht vertelt hij hoe BCTN dit aanpakt. Betrokken, deskundige medewerkers Niet alleen het Customer Service team, maar ook de man op de kraan is nauw betrokken bij de wensen en verwachtingen van de BCTN klanten. Joop Mijland: “Wij vinden het belangrijk dat onze mensen allemaal weten wat er speelt en de logistieke flows per klant goed kennen. Ons CS teams zit centraal in Nijmegen en Meerhout, maar elke klant heeft ook een contactpersoon op de lokale terminal. Die heeft de detailkennis en het dagelijkse contact.
15 Online Touch Home