10

(2) Informatie – Medewerkers krijgen de nodige informatie en training over de geldende preventiemaatregelen. – Klanten krijgen de nodige informatie over de geldende preventiemaatregelen. · Voor de activiteit: bij reservatie, aankomst en/of betaling · Bij het inschepen · Aan de hand van instructies, pictogrammen, bewegwijzering, etc. – Het aanduiden van een contactpersoon (binnen het bedrijf) zodat klanten en personeelsleden een mogelijke besmetting met het coronavirus COVID−19 kunnen melden met het oog op het vergemakkelijken van contact tracing. · Informatie duidelijk kenbaar maken aan de klant. – Klanten die gemaakte afspraken overtreden worden hierop aangesproken. (3) Gepaste hygiënemaatregelen – Bij ziektebeeld of symptomen gerelateerd aan Covid-19 kan een klant niet aanvaard worden. – Middelen voor handhygiëne voorzien voor werknemers en klanten. – Zoveel mogelijk ventileren van binnenruimtes. · Zowel tijdens de activiteit als na de activiteit. Boot e~magazine / oktober 2020 - pg. 10

11 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication