59

“Wat ons aantrok, was de actieve marketingaanpak en het snelgroeiende netwerk van AutoFirst“ Een blik in de toekomst Gevraagd naar de huidige dynamiek in de automotive markt, deelt de eigenaar van Auto Kort een optimistisch perspectief: “We kijken best positief naar de veranderende markt binnen de automotive. Het is een landschap vol uitdagingen, maar we zien ook kansen voor innovatie en groei.” In het vooruitzicht van de toekomst deelt Wiebe van Hes gedurfde ambities om hun stempel te drukken op de veranderende sector. “Onze ambities zijn veelomvattend,” vertelt hij. “We beginnen met het uitbreiden van ons EV-servicecentrum, positioneren als waar we ons een willen toonaangevende speler in het onderhoud en de reparatie van elektrische voertuigen. Daarnaast zullen we onze deelauto- en verhuuractiviteiten versterken, omdat we geloven in de groeiende vraag naar flexibele mobiliteitsoplossingen.” Een ander initiatief in de pijplijn is de samenwerking als FGD Partnerbedrijf, waarbij ze van plan zijn hun leaseactiviteiten uit te breiden. Dit getuigt van hun streven naar diversificatie en het aanboren van nieuwe markten in de automotive sector. Maar het meest opvallende Personenvervoer streven Kort om is de ambitieuze samenwerking met het zusterbedrijf een duurzaam mobiliteitscentrum, genaamd MeMo Mens&Mobiliteit, te realiseren. Het centrum zal aan de rand van Oosterwolde worden gevestigd, strategisch gelegen aan de N381/N351. “Dit project is een integraal onderdeel van onze visie op duurzame mobiliteit. Het is meer dan een hub; het is een toekomstgericht concept dat mobiliteit en menselijk welzijn verenigt,” legt de eigenaar uit. 59

60 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication