349 LEERLINGEN 41 LEERLINGEN In Boogerd me kindgesprek ge gaat, goed al d me om gaat, hij/zij gaan nodig Hoge nge eigegoe wat oor schap vinde hierbij belangrijk. W T rlingen groepen he geolgd Zij ge van e n fl en doolhof. De zijn groot Onze -coördinator wet met alle kinderen aan de onde programme ilig diawijshe f gebruikt. Maatschappelijk langrijk. (Dagbesding gaan ge g bij fruit bedrijven. belangrijk varinge ngen vinde langrijk. In najaar ge aanpassingen schoolgebo een in ge indeling de werkple rlinge k len. school krijgt hie frisse uitstraling. Daarnaas zijn anjerschool, opbrengsgerich rk belangrijk, zijn he oriën grijpe thode hoogbegaaf leerlinge misschien wel he belangrijk rk op ge leerlingen, de . In 2019 hebben we met de omst van ee nieuwe direct organisati aange teamleide e een directeur Hierdoor omt e meer verantwoordelijkheid bij lf ligge wijz Dit nerge inge vijf - jaar: wijs School, W ngsge gebied van aange elk ge gelegd in wijz ormge bij nieuw af kwalit g. E zijn aanges Zij on begaaf rgroe school e het coache van het team. Daarnaast is er ee sub gegd vanaf Bunnik f v wijsbehoeft De ge Zij ge de Camminghaschool wijs nog aan t en bij onz Onz zijn vange chromebook vanaf groep is rhouding chromebook als hulpmiddel inge rdieping diëring bij cogniti vakk inge bij z éé dag e k aangeld dagen vakleerkrach gym. gemaak met nieuw beleid voor Kunst en Cultuur en Identi teit. 7