14

Interview ‘Onze patiënten moeten echt in de watten gelegd worden’ Alles voor een excellente service S 14 telt u zich eens voor, u gaat zitten en krijgt de vraag: ‘wilt u een kopje koffie meneer de Hoog?’ Nee, u bent niet in een restaurant, maar gewoon in de wachtkamer van een medisch centrum. Bij het toekomstige Medisch Centrum Jan van Goyen wel te verstaan. Want als het aan Pedro Scheijven, manager poliklinieken bij Medisch Centrum Jan van Goyen ligt, krijgt iedere patiënt die in de wachtkamer moet plaatsnemen een drankje aangeboden. En dat is niet het enige! Serviceconcept ‘Mensen vinden het al heel fijn om hier te komen,’ vertelt Pedro. ‘Patiënten kunnen vaak snel terecht en voelen zich door de kleinschalige opzet snel thuis. Wij willen echter veel meer doen door meer service te bieden. Daarom zijn wij nu een zogenaamd ‘serviceconcept’ aan het uitrollen: een plan om het voor de patiënt nog aangenamer te maken om bij Jan van Goyen te komen.’ Jan van Goyen jubileummagazine

15 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication