10

NOBCO-nieuws Oproep NOBCO Thesisprijs 2021 NOBCO looft in 2021 weer de tweejaarlijkse NOBCO Thesisprijs uit voor de beste afstudeerscriptie over coaching. Heb jij in de studieperiode van september 2019 tot september 2021 een afstudeerscriptie over coaching, mentoring of dergelijke begeleidingsvormen geschreven aan een Nederlandse of Belgische Universiteit, Hogeschool of post-HBO instelling of als Nederlandse student aan een buitenlandse universiteit? Meld je dan aan en maak kans op een geldprijs tussen de 250 en 1000 euro, een certificaat én publieke bekendheid bij beroepscoaches, inkopers van coachdiensten, uitgeverijen van coachboeken en onderzoekers. De thesis dient voor 1 oktober 2021 digitaal te zijn ingezonden. Check hier de criteria voor aanmelding Alles op orde in het NOBCO-portal Sinds vorige maand hebben onze NOBCO-coaches de beschikking over een wel heel handige tool: het NOBCO-portal. Het portal is ontwikkeld om het voor coaches makkelijk te maken hun verzamelde PE-punten op één plek op te slaan en het proces van intervisie inzichtelijk te maken. Daarnaast is het ontwikkeld als hostingtool, zodat de intervisiecoördinatoren hun taken makkelijker en sneller kunnen uitvoeren. Zo houden NOBCO-coaches voortaan hun coachpraktijk op orde. Nomineer een coachprofessional voor de NOBCO Quality Award NOBCO vindt het belangrijk om personen of organisaties te eren die op een buitengewone manier bijdragen aan de professionalisering van het coachvak. Daarom is sinds 2016 een Award ingesteld: de ‘NOBCO Quality Award’ (NQA). Ken jij een betrokken, bevlogen professional die een berg tijd, energie en ideeën stopt in onderzoek, in coaching meer zichtbaar te laten zijn en/of kwaliteit inzichtelijker te maken? Nomineer deze coachprofessional voor de NOBCO Quality Award! Stuur voor 30 november 2021 een aanbevelingsbrief naar info@nobco.nl Hierin staat een zorgvuldige motivatie, aan de hand van vijf criteria, die de kandidatuur ondersteunt. Meer informatie over de NQA, criteria en aanmelden

11 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication