5

03 23 ARBEIDSMARKTCAMPAGNE Dit is nog maar het begin! Op 1 juni lanceerden we onze arbeidsmarktcampagne ‘Wij onderhouden van Nederland’. Met deze campagne willen we onze leden helpen bij het aantrekken van de vakmensen die ze zo hard nodig hebben. De eerste stappen in deze meerjarige campagne zijn inmiddels gezet. In dit artikel leest u wat er zoal gebeurt én wat er nog op stapel staat. Want dit is nog maar het begin! M et een breed scala aan uitingen laten we zien hoe mooi én belangrijk het werk is in de schilders­ en onderhoudsbranche én dat onze sector aantrekkelijk is om in te werken. Zo versterken we het imago van de sector richting nieuwe instromers, opdrachtgevers en andere stakeholders. U heeft er ongetwijfeld al wat van gezien en gehoord: de radiospotjes met Jack Wouterse bijvoorbeeld, die ook de tekst van onze campagnefilm insprak. Bekijk de film op onderhoudnl.nl/wijonderhoudenvannederland. #wijonderhoudenvan Ook op social media zijn we actief, met berichten op Instagram bijvoorbeeld. Heeft u een mooi project waar u trots op bent? Deel het met de hashtag #wijonderhoudenvan. Dagelijks delen we vijf inzendingen onder onze volgers. Sinds de start van de campagne is het aantal volgers van het speciale Instagram­account @wijonderhoudenvan trouwens gegroeid naar bijna 1.000! ONDERHOUDNL 5

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication