6

ARBEIDSMARKTCAMPAGNE 03 23 Brede zichtbaarheid Wellicht heeft u de steigerdoeken met de campagneslogan opgemerkt, al of niet met bedrijfsnaam van een OnderhoudNL­lid. Of een van de digitale schermen in winkelcentra en tankstations. Kortom: op tal van manieren brengen wij het vakwerk van onze leden onder de aandacht. Alle sectoren komen aan bod. Inmiddels hebben ruim 3 miljoen Nederlanders de uitingen gezien, zo blijkt uit de eerste peilingen. Vacatures Centraal punt in de campagne is de speciale campagne website, met verhalen van medewerkers die trots zijn op hun vak. Op deze website kunnen werkzoekenden alles lezen over de verschillende functies en opleidingen in onze branche en direct reageren op vacatures van leden. Daarvoor hoeft u zelf alleen maar uw vacatures aan­ of uit te vinken via Mijn OnderhoudNL. Zoekt u bijvoorbeeld een uitvoerder, industrieel schilder of calculator? Vink deze vacatures aan. Zoekt u ze niet, dan vinkt u ze niet aan. Zo wordt uw bedrijf gevonden door werkzoekenden die in uw Meest gezochte beroepen door werkzoekenden: 1. Schilder 2. Allround onderhoudsmedewerker 3. Industrieel schilder 4. Uitvoerder 5. Calculator 6. Elektricien/installateur 7. Timmerman/vrouw 8. Projectleider 9. Decoratie- en restauratieschilder 10. Teamleider regio interesse hebben in een van uw vacatures. Uw bedrijfspagina wordt vervolgens automatisch zichtbaar op de campagnewebsite. Opdrachtgevers Ook aan bedrijven die niet op zoek zijn naar personeel is gedacht. Via een zoekmachine kunnen opdrachtgevers uw bedrijf eenvoudig vinden op type werkzaamheden. Ook dit kunt u zelf regelen in Mijn OnderhoudNL. U zet eenvoudig uw diensten aan of uit. Deze gegevens zijn dan zichtbaar als iemand naar uw bedrijf zoekt. Inhakers We zoeken voortdurend naar gelegenheden om met de campagne op in te haken. Zoals de Open Monumentendag begin deze maand. Daarvoor gebruikten we de variant ‘Wij onderhouden van monumenten’. Met foto’s van monumentale projecten van onze leden maakten we gepersonaliseerde posts om te delen via social media. Zulke acties pakken we gedurende de 6 ONDERHOUDNL

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication