ONZE DIENSTVERLENING De grootschalige retailbranche transformeert. Iedere retailpartner doet dit op zijn eigen unieke wijze, waarbij Royal Lemkes de gewenste maatwerkoplossing invult. Naast onze twee hoofddiensten Sourcing & Advies en Operations & Supply Chain zijn onze aanvullende diensten: Trademarketing Conceptontwikkeling Schappresentatie Category Management Merkontwikkeling Supply Chain Services Trolley Management Network Optimisation Supply Chain Finance Qasus Duurzaamheidsadvies Kwaliteitsadvies E-fulfilment via ons zusterbedrijf REGUARDZ Data & Digital Business Intelligence Webshops Apps Replenishment TRADEMARKETING Een uniek en onderscheidend plantenschap wordt steeds belangrijker voor onze klanten. Een van onze aanvullende diensten is dan ook trademarketing. Onze experts kijken samen met de klant naar de beste benadering van de doelgroep binnen de wensen en mogelijkheden. Hierdoor wordt de koopervaring verbeterd en de besteding van shoppers verhoogd. In 2018 hebben wij bijvoorbeeld het concept Mediterranée en het merk Kwekers Trots ontwikkeld. “ We aim for intrinsic collaboration in our industry with partners such as Royal Lemkes. Together, we create better results to ensure the best achievements in innovation, sustainability and business practices. Progress is assured when working collectively, especially when it concerns commitment to our people and our planet and to securing a leading position for the Netherlands in our industry. Noelia Mansilla Senior Vice President Commercial Operations EMEA Dümmen Orange ” 32