BELANGRIJKSTE MOMENTEN Onze hoogtepunten Januari Brexit Een intensieve voorbereiding zorgt voor een foutloze overgang naar de nieuwe situatie. LM Next Lancering van de software voor logistieke middelen die we in eigen huis ontwikkelden op basis van OutSystems low-code. Trainees Drie pas afgestudeerde masterstudenten starten met een tweejarig commercieel traineeship: drie verschillende functies in twee jaar tijd, in combinatie met diverse opleidingen en coaching. Ons traineeship digital en data is afgerond en beide trainees beginnen met veel plezier aan hun BI-functie. Februari Nieuwe Britse hub In het kader van onze internationaliseringsstrategie, en om onze Britse klanten nog beter te bedienen, openen we een nieuwe logistieke hub in het Verenigd Koninkrijk. GS Next Samen met automatiseringspartner Motion10 starten we het driejarige traject voor de vervanging van ons ERP-systeem Green Sales. Maart Programma Persoonlijk Leiderschap We sluiten het zevende Programma Persoonlijk Leiderschap op succesvolle wijze af.