Franck Horio kreeg één van de honderd koninklijke Britse eremunten: ‘Ik had dit echt niet verwacht’ Franck Horio heeft een Britse koninklijke munt en aanbevelingsbrief ontvangen voor zijn inzet voor stichting de Award. Franck werkt daarnaast bij het TextielMuseum. © Pix4Profs / Jules van Iperen TILBURG - Met een list werd Franck Horio (57) uit Goirle vorige week naar het TextielMuseum gelokt, waar hij werkzaam is als ICT’er. Tot zijn verbazing stond hem daar een Britse koninklijke verrassing te wachten. Hij is namelijk één van de slechts honderd mensen die een speciale munt ter ere van de 100ste verjaardag van wijlen prins Philip in ontvangst mocht nemen. De Britse koninklijke munt en aanbevelingsbrief die Franck Horio heeft ontvangen voor zijn inzet voor stichting de Award. © Pix4Profs / Jules van Iperen Lees het volledige artikel:https://www.bd.nl/tilburg-e-o/franck-horio-kreeg-een-van-dehonderd-koninklijke-britse-eremunten-ik-had-dit-echt-niet-verwacht~a38012d01/ 15