op het gebied van mobiliteitsbeheer kan. Muto kan koppelen met dergelijke pakketten. Op die manier komt bijvoorbeeld een nieuwe medewerker van een klant rechtstreeks in ons systeem waarna zijn leaseauto of mobiliteitspakket direct wordt geregeld”, aldus Hindriks. Factuurcontrole? Volgens Appelboom moeten we het zo zien dat een bedrijf nu laagdrempelig kan instappen in het eerste pakket om in ieder geval de beschikking te hebben over een goed beheersysteem. Bij groei van het park, bijvoorbeeld door een overname van een bedrijf met bijbehorend wagenpark, kunnen er dan verschillende ad-ons van het systeem worden gebruikt. Misschien is er dan meer hulp nodig bij leveranciersmanagement met factuurcontrole? Of er is behoefte aan de inzet van e-Manager, een door Fleet Support zelf ontwikkeld systeem dat alle kosten rondom laden inzichtelijk maakt: van de verbruikskosten (thuis-, publiek- en snelladen), de laadpasabonnementen tot de installatiekosten inclusief onderhoud van de laadpalen. Appelboom: “Of misschien kunnen we een stuk beheer van hun overnemen? Door inzet van extra dienstverlening – allemaal afgestemd op hun dán geldende behoefte - komen ze in ons tweede of derde pakket terecht. Op die manier groeien we mee met onze klant.” De dienstverlening van Fleet Support wordt traditioneel veel afgenomen door grote, corporate bedrijven. Met het basispakket wordt beter ingespeeld op de behoefte van ook small en mid-market bedrijven Tegelijkertijd blijft de Maaike Appelboom full-outsourcing propositie uiteraard bestaan, het vierde pakket. Met bijvoorbeeld ondersteuning op locatie bij de klant. Daar voert Fleet Support de regie – is men zelfs het aanspreekpunt voor de medewerkers van de klant. Met dergelijke outsourcing is het fleetmanagementbedrijf groot geworden. Hindriks: “Het is een langgekoesterde wens om beter aan te sluiten op mid-marketbedrijven. Uit onderzoek en gesprekken met klantenpanels blijkt die vraag naar een meer laagdrempelige manier om te starten met mobiliteitsmanagement, groot. We sluiten hiermee ook mooi aan op de digitaliseringstrend. En bedenk: ook bij minder grote bedrijven vormt mobiliteit de derde grootste kostenpost, soms zelfs de tweede. Terwijl er – zo is onze ervaringen - uiteindelijk altijd flinke efficiencyslagen zijn te maken.” “Door inzet van extra dienstverlening – allemaal afgestemd op hun dán geldende behoefte - komen klanten in ons tweede of derde pakket terecht” Vincent Hindriks | 11 Fleet Support
12 Online Touch Home