In het oog in het hart Tevreden over: • scherpe doelstelling op huurachterstanden ruim behaald. • convenant ‘huisvesten zorgafhankelijke doelgroepen’ gesloten in Delft. • het uitvoeren van de leefbaarheidsplannen, ondanks de coronabeperkingen. • behaalde resultaten bij de huisvesting van statushouders en kwetsbaren. • nieuw woonconcept ontwikkeld in de nieuwbouw aan de Van Alkemadestraat / Van Schuijlenburchstraat met Pieter van Foreest, gemeente Delft en Delft voor Elkaar. • in Leidschendam-Voorburg gestart met een flatcoach. • uitbreiding van het aantal complex- en wijkbeheerders in onze wooncomplexen en buurten. Ontevreden over: • toename van ondermijning in het wonen. Gaat om zaken als: illegale bewoning, ernstige drugsoverlast en illegale prostitutie in onze woningen. • het aantal rode complexen is gelijk gebleven. Neutraal over: • huurders geven de leefbaarheid een 6,9 in het woonbelevingsonderzoek. • samenwerking intern en extern had te lijden onder de coronabeperkingen, het was soms lastig en stelde ons voor uitdagingen. 17/22